دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1395 - 10:12
در همایش امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد اسلامی

فرماندار لنگرود: رعایت عدالت، قانون، انجام معروف و پرهیز از منکر در فضای اداری حق مردم است

فرماندار لنگرود، رعایت عدالت، قانون، انجام معروف و پرهیز از منکر در فضای اداری حق مردم دانست.
کد خبر : 137731

به گزارش خبرنگار آنا، همایش امر به معروف و نهی از منکر ویژه کارکنان ادارات، استادان و فرهنگیان به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات شهید ثنایی مقدم دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.


سیدرضا جوادپور فرماندار لنگرود هم با تاکید بر ضرورت انجام معروف و پرهیز از منکر در فضای اداری اظهار کرد: انسان موجودی اجتماعی است و سرنوشت هر انسان خواسته یا ناخواسته با دیگر انسان ها در ارتباط است.


وی با بیان اینکه سود و زیان هر انسان هم به فرد و هم به جامعه می رسد، گفت: اسلام از متعهدانش می خواهد که نسبت به هنجارهای اجتماعی واکنش نشان دهند و از معروف حمایت و منکر را رد کنند.


این مسئول محیط اداری را بخشی از محیط اجتماعی دانست و افزود: همه امور کشور از طریق انتخابات توسط مردم انتخاب می شوند و مردم عنصر کلیدی انقلاب هستند.


نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود تصریح کرد: حفظ سلامت و تضمین امنیت اخلاقی، رفتاری، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و توسعه و پیشرفت در ابعاد مختلف و در مسیر عدالت، رسالت اصلی دولت است.


وی با بیان اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری مردم را اصل بقا و دوام نظام دانستند، گفت: اگر ما در فضای ادارای مردم را از خود دور کنیم به اصل نظام خدشه وارد می شود و به فرموده مقام معظم رهبری محیط جامعه ما باید به گونه ای باشد که اگر در آن فسادی هم پیدا شد فرصت رشد پیدا نکند و زود از بین برود.


جوادپور تصریح کرد: رعایت عدالت، قانون، انجام معروف و پرهیز از منکر در فضای اداری حق مردم است در غیر این صورت ناهنجاری، نارضایتی و ناامنی فکری و اخلاقی در جامعه ایجاد می شود.


فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه باید هوشیار باشیم تا فساد و رشوه اداری به جامعه اسلامی آسیب وارد نکند، اظهار کرد: تخلف در محیط اداری خیانت به مردم است.


دکتر امیرحسین فیروزان سرپرست واحد لنگرود در این نشست، بسیج را از برکات ارزشمند انقلاب دانست و گفت: بسیج پشتوانه مستحکم نظام است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته